Aktualitások

HoReCa aktivitásokat erősítő grafikai tervezés.

2016. 06. 23.

2016-ban az Univer a HoReCa termékvonal (Gasztro termékek) megerősítésén dolgozik. Főleg a paradicsom alapú (Ketchup, Pizzakrém stb.) és a paprika alapú (Piros Arany, Gulyáskrém, Erős Pista stb.) termékeket promotálja.

Az aktivitásnak több eleme is van:

- SIRHA Kiállításon részvétel 

- balatoni katamarán hajó paradicsomba öltöztetve,

- Országos Gasztro Főzőshow indult április végén:

Sági Szilárd séffel szállodákban főzőshow-val reklámozzák a termékeket.

A kommunkációhoz kapcsolódó grafikai tervezési feladatokat a Kurrens Stúdió nyerte.

Kiállítás dekoráció, a katamarán feldíszítésének grafikai munkái, valamint plakát és egyéb marketing anyagok grafikai kivitelezése alkották a feladatainkat.